نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
647
-
الف
+

فرصت اشتراک در فصل چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» تمدید شد

بنابر در خواست های مکرر هنرمندان و دوست داران دنیای هنر موسیقی، مهلت اشتراک در فصل چهارم «نواهنگ» تمدید شد.

به گزارش آی فیلم 2، به دلیل درخواست مکرر متقاضیان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای حضور در فصل چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» تا 30 عقرب(آبان)1402 تمدید شد.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» به تعقیب سه فصل گذشته، به همت شبکه جهانی آی فیلم2، بار دیگر به کشف استعدادها و معرفی آوازخوان های کشور افغانستان و تاجیکستان می پردازد.

بر این اساس، متقاضیان اشتراک در مسابقه نواهنگ می توانند در مرحله نخست، آهنگ و یا آهنگ های خویش را در سبک های مختلف به شمول محلی، پاپ، کلاسیک و دیگر سبک های آوازخوانی به گونه زنده (در استودیو ثبت نشده باشد) و به صورت افقی با گوشی موبایل ثبت نموده و به همراه مشخصات کامل از طریق یکی از برنامه های ارتباطی واتساپ، بله و یا تلگرام به شماره 0093787449899 ارسال نمایند.

مهلت ارسال و ارائه آثار متقاضیان بنابر در خواست متقاضیان، به تاریخ 30 عقرب (آبان) 1402 تمدید گردید. پس از تاریخ مذکور، آثار بررسی و از نفرات برگزیده برای حضور در مرحله تلویزیونی دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است با توجه به لزوم حضور در استودیو در مراحل نهایی، داوطلبان باید در ایران مقیم باشند و یا بتوانند در زمان مقرر در ایران حضور پیدا کنند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

مروری بر 3 فصل برگزاری مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر