نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1446
-
الف
+

سریال «بازی با مرگ» در ایستگاه پایانی شبکه آی فیلم 2+ ویدیو

امروز خلاصه دو قسمت اخیر سریال «بازی با مرگ» را از آی فیلم2 تماشا کنید.

قسمت آخر سریال «بازی با مرگ» امروز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود. 

سریال «بازی با مرگ» به نویسندگی «حمید تمجیدی» و «مریم بختیار» محصول سال 1374_1377 می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ ناصر محمدی، مامور اداره جنایی پس از متلاشی کردن یک گروه قاچاق مواد مخدر، در اندوه مرگ دخترش روزگار می گذراند، اما در پی حادثه‌ای در می‎ یابد دخترش زنده است و ریشه ‎های این گروه جنایتکار هنوز در ترکیه در حال فعالیت هستند. این امر باعث می‌شود او به ترکیه سفر کند و ... 

«عبدالرضا اکبری»، «حمید تمجیدی»، «حمیرا ریاضی»، «لاریسا تمجیدی»، «علیرضا اوسیوند»، «حمیده خیر آبادی»، «محمد برسوزیان»، «اصغر محبی» و هنرمندان کشور ترکیه همچون «جونیت آرکین»، «صالح کرمزی»، «برین توپال اوغلو»، «بولنت پولات»، «نازان ساعتچی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است که با به پایان رسیدن سریال «بازی با مرگ» سریال«کارآگاه علوی» از فردا پنجشنبه 18 عقرب (آبان) 1402 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

اه اه کاراگاه علوی.خدایی حالتون بهم نمی خوره از این همه اراجیف پخش کردن

کاربر مهمان

سلام خواهشمندم سریال های راز شیوا ، سایه سکوت و غریبه را پخش کنید خیلی وقته منتظر پخش این سریال ها هستیم و متاسفانه شما همش امروز و فردا میکنید