نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
934
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم و سریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 همچنان می توانند در این صفحه علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدیدترین سکانس هایی که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سریال «میوه ممنوعه» که چندی قبل از شبکه آی فیلم2 نشر گردید، طی هفته اخیر از جمله سریال های پربازدید صفحه مجازی آی فیلم2 بود که بیش از یک ملیون بازدیدکننده داشته است.

این سریال به کارگردانی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی می باشد.

این سریال به نویسندگی «علیرضا کاظمی‌پور» و «علیرضا نادری» روایت گر زندگی «حاج یونس فتوحی» است که به دلیل اقدامات خیرخواهانه اش خود را فردی زاهد می داند و مطمئن است هیچ گناهی نکرده و نمی کند. غافل از اینکه مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و با ورود دختری به نام «هستی» زندگی اش متحول می شود و ...

«علی نصیریان»، «گوهر خیراندیش»، «هانیه توسلی»، «امیر جعفری»، «طناز طباطبایی»، «هرمز هدایت»، «عمار تفتی»، «نیما رئیسی»، «کاظم بلوچی»، «صدیقه کیانفر»، «محمدرضا رهبری»، «کیانوش گرامی» و «جواد انصافی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

سکانس ابراز نارضایتی «حاج یونس فتوحی» از همسر خود در مقابل تمامی اعضای فامیل، توجه مخاطبان آی فیلم2 را در صفحه اینستاگرام به خودش جلب کرد.

سریال میوه ممنوعه

سریال «دلنوازان» نیز طی هفته گذشته در جمع پربیننده های اینستاگرام آی فیلم2 قرار گرفت.

این سریال به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» و نویسندگی «سعید جلالی» و «علیرضا کاظمی پور» محصول سال 1388 است.

داستان این سریال درباره خواهر و برادری است که سالیان سال در یک خانه دو منزله به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. آنها جهت امرار معاش چند وقتی است که یک شرکت تیکت فروشی طیاره افتتاح کرده‌اند و «بهزاد» قرار است با «مهتاب» دخترعمه اش ازدواج کند اما طی داستان هایی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در این سریال است.

«فریبا کوثری»، «پرویز فلاحی پور»، زنده یاد «فریده صابری»،«شاهرخ استخری»، «سحر قریشی»، «سمانه پاکدل»، «سیاوش خیرابی»، «حدیث میرامینی»، زنده یاد «زهره فکورصبور»، «عبدالرضا اکبری»، «مهدی ماهانی»، «محمد حاتمی»، «نیره فراهانی»و «ایمان موسوی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی می کنند.

سریال دلنوازان

سریال «همه چیز آنجاست» نیز در طی هفته اخیر، از جمله سریال های پربازدید صفحه مجازی آی فیلم2 می باشد.

این سریال به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» محصول سال 1393 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فابریکه تولیدی یک خانواده معتبر به علت ورود بی رویه کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر کلان خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی برده و تلاش می کند تا معمای کهنه و سر به مهر فامیل را رمزگشایی کند.

«امین زندگانی»، «الهام حمیدی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «محمد عمرانی»، «حسین مهری»، «حدیث میرامینی»، «مزدک رستمی»، «سام درخشانی»، «آشا محرابی»، «بهناز جعفری»، «بهرام ابراهیمی»، «حسن اسدی»، «مریم معصومی»، «المیرا دهقانی»، «آرزو افشار»، «مریم سرمدی» و زنده یاد «جمشید مشایخی» در این سریال حضور دارند.

سریال همه چیز آنجاست

سکانس دعوای شدید «اسماعیل» با خانواده نامزد خود به دلیل اصرارهای آن ها مبنی بر مراجعه وی به روانشناس پیش از ازدواج نیز مورد استقبال بالای همراهان آی فیلم2 در صفحه اینستاگرام این شبکه جهانی قرار گرفت.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام خسته نباشید لطفا سریال «دلنوازان» را پخش کنید ممنون با تشکر.