نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
900
-
الف
+

سریال «همه چیز آنجاست»؛ شک بیمارگونه آشیانه عشق را ویران می کند

در این ویدیو سکانسی از سریال «همه چیز آنجاست» را تماشا می کنید.

به گزارشی آی فیلم 2، «همه چیز آنجاست» سریالی تلویزیونی در ژانر درام سال 1393 به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» تولید شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: فابریکه تولیدی یک خانواده معتبر به علت ورود بی رویه کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر کلان خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی برده و تلاش می کند تا معمای کهنه و سر به مهر فامیل را رمزگشایی کند.

«امین زندگانی»، «الهام حمیدی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «محمد عمرانی»، «حسین مهری»، «حدیث میرامینی»، «مزدک رستمی»، «سام درخشانی»، «آشا محرابی»، «بهناز جعفری»، «بهرام ابراهیمی»، «حسن اسدی»، «مریم معصومی»، «المیرا دهقانی»، «آرزو افشار»، «مریم سرمدی» و زنده یاد «جمشید مشایخی» در این سریال حضور دارند.

در بخشی از این سریال داستان زندگی «سمانه» و «اسماعیل» به عنوان شخصیت های فرعی داستان روایت می شود؛ «اسماعیل» با بازی هنرمندانه «مزدک رستمی» کرکتر جوانی عاشق پیشه را بازی می کند که با وجود علاقه فراوانی که به نامزدش «سمانه» دارد اما به بیماری شک و سوء ظن گرفتار است و نامزدش را از تحصیل، کار و رفت و آمد با دوستانش منع می کند و این محدودیت تا جایی پیش می رود که موجب آشفتگی فامیل سمانه از ادامه این ارتباط می شود و ...

در ویدیوی بالا سکانسی از سریال «همه چیز آنجاست» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر