نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
199
-
الف
+

سریال «پایتخت 1»؛ چالش های مهاجرت برای خانواده «نقی معمولی»

در این گزارش سکانسی از قسمت پنجم سریال «پایتخت» را مشاهده می کنید.

سریال «پایتخت1» به کارگردانی «سیروس مقدم» به جز روزهای پنجشنبه هر روز ساعت ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

فصل اول سریال «پایتخت» به‌ نویسندگی «محسن تنابنده» محصول سال 1390 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل اول این سریال کمیدی آمده است: خانواده‌ «معمولی» پیش از تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که باعث پیش آمدن اتفاقات جالب و خنده داری می‌شود.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «بهرام افشاری»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «نیلوفر رجایی‌فر» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

در سریال «پایتخت 1» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ خانواده «نقی معمولی» که در آستانه عید نوروز برای تحویل گرفتن خانه جدید خود به تهران کوچ می کنند با مرگ ناگهانی صاحبخانه خود ناگزیر دچار چالش می شوند، تصمیم ورثه شهشهانی برای تحویل منزل جدید به نقی انجام تسویه حساب کامل و طی مراحل قانونی تقیسم میراث پدرشان موجب می شود تا وی به همراه خانواده خود ناگزیر شود مدتی را به صورت مخفیانه در خانه شهشهانی سکونت کند و ...

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت پنجم سریال «پایتخت 1» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر