نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
313
-
الف
+

«پایتخت 1»؛ برملا شدن خبر مرگ در شب عید

در این گزارش سکانسی از قسمت سوم سریال «پایتخت» را مشاهده می کنید.

سریال «پایتخت1» به کارگردانی «سیروس مقدم» به جز روزهای پنجشنبه هر روز ساعت ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

فصل اول سریال «پایتخت» به‌ نویسندگی «محسن تنابنده» محصول سال 1390 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل اول این سریال کمیدی آمده است: خانواده‌ «معمولی» پیش از تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که باعث پیش آمدن اتفاقات جالب و خنده داری می‌شود.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «بهرام افشاری»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «نیلوفر رجایی‌فر» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

در سریال «پایتخت 1» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ با مرگ ناگهانی آقای «شهشهانی» پیر مردی که «نقی معمولی» خانه وی را خریداری کرده بود دردسر های بسیاری برای فامیل نقی روی می دهد، «محترم» یکی از اولاد این پیر مرد که در ایام عید سال نو  در حال تدارک مراسم عروسی دخترش می باشد هنوز از مرگ پدر خود آگاه نشده است از این رو سایر ورثه تصمیم می گیرند تا بعد از  اتمام جشن ماجرای مرگ پدر را از «محترم» پنهان کنند اما با ورود خانواده معمولی به ماجرا  اتفاق دیگری روی می دهد و. ...

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت سوم سریال «پایتخت 1» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر