نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
670
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «گیلدخت» می بینید+ویدو

قسمت اول سریال «گیلدخت» امروز از آی فیلم2 نشر می شود.

قسمت اول سریال «گیلدخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» امروز پنجشنبه 30 سنبله (شهریور) از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

این سریال تاریخی‌ محصول سال 1400 خورشیدی به تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» تولید شده و فلمنامه آن را «مجید آسودگان» نوشته است.

سریال «گیلدخت» داستان زندگی «گلنار» و «اسماعیل» را به تصویر می کشد که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی که اگه صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند و…

در این سریال تاریخی بازیگران پرآوازه ایرانی چون «محمود پاک نیت»، «میترا رفیع»، «سعید چنگیزیان»، «رضا اکبر پور»، «سعید راد»، «پریوش نظریه»، «فریبا متخصص»، «ثریا قاسمی»، «شقایق فراهانی»، «رامتین خداپناهی»، «حبیب دهقان نسب»، «فخرالدین صدیق شریف»، «حمید ابراهیمی»، «محمد فیلی»، «فریده دریامج» و... ایفای نقش کرده اند.

امروز در قسمت اول سریال «گیلدخت» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «گلناز» تنها دختر «تقی خان» از  بزرگان دوران قاجار در ایران می باشد که در منطقه ای از شمال ایران در خانه ای اعیانی زندگی مرفهی دارد. «گلنار» با دریافت چندین نامه عاشقانه از جوانی به نام «اسماعیل» که از جنگجویان تحت فرمان پدرش می باشد دلباخته این مرد جوان می باشد اما به جز «فیروزه» ندیمه «گلنار» کسی از این ماجرا اطلاعی ندارد و ... 

سریال «گیلدخت» هر روز ساعت ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر