نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
259
-
الف
+

شروع سریال های «زیر آسمان شهر 3» و «پایتخت 1» از آی فیلم2

قسمت اول سریال های «زیر آسمان شهر3» و «پایتخت1» را امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

 با به پایان رسیدن سریال های «وقت صبح» و «میوه ممنوعه»، از امروز دوشنبه 27 سنبله(شهریور) سریال های «زیر آسمان شهر3» به کارگردانی «‏مهران غفوریان» و «پایتخت1» به کارگردانی «سیروس مقدم» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

فصل سوم «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» در سال 1381 خورشیدی ساخته شد.

در این فصل ساختمانی که بهروز و دیگر همسایگانش با یکدیگر در آن زندگی می کردند به دلیل نوسازی تخلیه شده و هریک به خانه جدیدی کوچ کرده اند. غلام شش لول بند و خانم فرامرزی به یک ساختمان جدید رفته اند و تلاش دارند تا همسایگان سابق خود را مجددا گردهم آورند اما در این راه با مشکلات فراوانی مواجه می شوند و ...

«حمید لولایی» ، زنده یاد «کیومرث ملک‌ مطیعی» ، «مهران غفوریان» ، «غزل صارمی» ، «اکبر عبدی» ، «اکرم محمدی» ، «رضا ژیان» ، «حسن پورشیرازی» و… از بازیگران فصل سوم سریال این هستند.

امروز قسمت اول این سریال جذاب و دیدنی را از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا می کنید.

قابل ذکر است که این سریال قبلا هم از شبکه آی فیلم2 نشر گردیده بود ولی بنابر در خواست های مکرر مخاطبان آی فیلم2 این بار نیز نشر می گردد.

بر اساس این گزارش سریال «زیر آسمان شهر3» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «پایتخت1» به کارگردانی «سیروس مقدم» تولید سال 1389 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل اول این سریال کمیدی آمده است: خانواده‌ «معمولی» پیش از تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که باعث پیش آمدن اتفاقات جالب و خنده داری می‌شود.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل» و «هومن حاجی‌عبداللهی» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش سریال «پایتخت1» به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر