نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
658
-
الف
+

آغاز نشر سریال های «سلام آقای مدیر» و «پدرسالار» در شبکه آی فیلم 2

قسمت اول سریال های «سلام آقای مدیر» و «پدرسالار» را امروز از شبکه آی فیلم 2 تماشا کنید.

سریال های «خانواده دکتر ماهان» و «فرات» روز گذشته به پایان رسیدند و بر این اساس دو سریال پرطرفدار دیگر جایگزین آن ها شدند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، سریال «سلام آقای مدیر» به کارگردانی «علیرضا توانا» همه روزه ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «سلام آقای مدیر» به تهیه کنندگی «منوچهر شاهسواری» محصول سال 1398 خورشیدی است.

شخصیت محوری این سریال فردی به نام «امیرعلی صدر» است که به مدیریت یک لیسه (دبیرستان) گماشته می‌شود که همه آن را تبعیدگاه می‌نامند. او که به علت فوت همسرش در شرایط روحی نامناسبی به سر می‌برد، خیلی زود درمی‌یابد برای جلوگیری از تعطیلی این مرکز آموزشی نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش‌آموزان، همکاران و باشندگان محل است. کاری که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسد، ولی با تلاش او و مسئولیت‌پذیری همگان به باز ماندن درهای مکتب می‌انجامد.

«داریوش فرهنگ»، «کاظم بلوچی»، «علی اوسیوند»، «روزبه حصاری»، «ایوب آقاخانی»،«سهند جاهدی»، «اتابک نادری»، «ارسلان قاسمی»، «سوگل طهماسبی»، «سیما خضرآبادی»، «مهسا هاشمی»، «وحید نفر»، «محسن بهرامی»، «دانیال نوروش»، «پوریا ایمانی»، «پوریا رستمی»، «محمد مختاری»، «فریبا جدیکار» و «نیکی مظفری» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

امروز در قسمت اول سریال «سلام آقای مدیر» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «امیرعلی صدر» به تازگی همسرش «مینا» را از دست داده است و شرایط روحی خوبی ندارد. از این رو ماما (دایی) و «متین» پسر مامای وی برای تغییر شرایط او و ایجاد انگیزه در این جوان تلاش می کنند تا با اعطای شغلی جدید شرایط زندگی «امیرعلی» را متحول نمایند اما ...

همچنین قسمت اول سریال «پدر سالار» به کارگردانی «اکبر خواجویی» امروز ساعت ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر و جایگزین سریال «فرات» خواهد شد.

سریال «پدر سالار» به نویسندگی «علی‌اکبر محلوجیان» تولید سال 1372، یکی از ماندگارترین آثار تلویزیونی ایران است که تاکنون با محوریت پدر تولید شده است.

داستان سریال  «پدرسالار» دربارهٔ پدر میانسالی به نام «اسدالله» است. اسدالله‌خان پدری مهربان، خانواده‌دوست، دلسوز و در عین حال سختگیر و باصلابت است. به باور او همهٔ فرزندانش پس از ازدواج باید در خانهٔ بسیار بزرگ او زندگی کنند.

زنده یاد «محمد علی کشاورز»، زنده یاد «حمیده خیر آبادی»، زنده یاد «سیامک اطلسی»، زنده یاد «جمیله شیخی»، زنده یاد «خسرو شجاع زاده»، «کمند امیر سلیمانی»، «ناصر هاشمی»، «محمود جعفری»، «محمود پاک نیت»، «آزیتا لاچینی»، «کتایون ریاحی»، «پرستو گلستانی»، «اکرم محمدی»، «فرحناز منافی ظاهر»، «حسن مهمانی» ازجمله بازیگران این سریال می باشد.

امروز در قسمت اول سریال «پدرسالار» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ پسر کوچکتر «اسدالله خان» یعنی «ناصر» قرار است به زودی با دختر کاکایش (عمو) «آذر» ازدواج کند، در حالی که خانواده با همکاری یکدیگر به دنبال تدارک مراسم نکاح این دو جوان هستند حادثه ای در کمین است و ...

در ویدیوی بالا خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال های «سلام آقای مدیر» و «پدرسالار» را تماشا می کنید.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر