نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
980
-
الف
+

«خانواده دکتر ماهان» و «فرات» در ایستگاه پایانی آی فیلم 2+ ویدیو

قسمت آخر سریال های «خانواده دکتر ماهان» و «فرات» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

قسمت آخر سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی «راما قویدل» و «علی محمد قاسمی» امروز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «خانواده دکتر ماهان» به نویسندگی «نسیم خراشادیزاده» محصول سال 1398 خورشیدی می باشد.

این سریال روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده‌است. داکتر «ماهان» یک دامپزشک است که به خاطر ماموریت کاری باید به همراه خانواده خود به شمال ایران سفر کند و در ادامه داستان ماجراهای مختلفی برای این فامیل رخ می دهد.

«امین زندگانی»، «لاله اسکندری»، «شیوا ابراهیمی»، «ارسطو خوش‌رزم»، «بهرام شاه محمدلو»، «سعید امیرسلیمانی»، «رویا افشار»، «شهروز ابراهیمی»، «کیمیا حسینی»، «خاطره حاتمی»، «مریم سرمدی»، «صفا آقاجانی» و  «پیام احمدی نیا» از جمله بازیگران این سریال هستند.

در قسمت آخر سریال «خانواده دکتر ماهان» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «افسانه» که به تازگی وارد روستا شده است با جلب اعتماد مردم محلی تصمیم می گیرد تا به واسطه «حامد» پسر خردسنی که در آخرین روز های حیات «پیمان» او را همراهی کرده است و محل گنج او را می داند به اهداف خود دست پیدا کند اما ...

بر اساس این گزارش، سریال «سلام آقای مدیر» از روز شنبه 25 سنبله (شهریور) جایگزین سریال «خانواده دکتر ماهان» می شود.

لازم به ذکر است همچنین قسمت آخر سریال «فرات» به کارگردانی «مازیار میری» نیز امروز ساعت ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«فرات» به نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» محصول سال 1390 خورشیدی است.

«فرات» داستان دو دوست قدیمی را به تصویر می کشد که بر اثر حادثه ای رفاقت دیرینه آن ها جای خود را به دشمنی می دهد تا جایی که این دو دوست قدیمی برابر یکدیگر قرار می گیرند.

«اکبر زنجانپور»، «حسن پورشیرازی»، «گوهر خیراندیش»، «سارا بهرامی»، «فریبا جدی‌کار»، «نفیسه روشن»، «خسرو شهراز»، «علی مرادی»، «حمید ابراهیمی»، «رامین راستاد»، «شیوا ابراهیمی»، «نازآفرین کاظمی»، «روح الله کمانی» در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

در قسمت آخر سریال «فرات» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ به دنبال دعوای «حامد» با برادرش و ضربه ای که به صورت ناخواسته به سر «حمید» وارد شده است او به کما می رود، در این میان «رضا» که گمان می کند به واسطه حاج «ابراهیم» از محبس( زندان) آزاد شده است پی می برد که حاج «ابراهیم» برای جبران اشتباهات خود در ایام جوانی به نام حاج «کاظم» کارهای خیر انجام می دهد، با برملا شدن این راز  و تولد فرزند «حمید» حاج «کاظم» از اعمال خود پشیمان می شود و تلاش می کند تا اشتباهات خود را در حق دوستش حاج «کاظم» جبران کند و ...

گفتنی است از روز شنبه 25 سنبله (شهریور) سریال «پدر سالار» جایگزین سریال «فرات» می شود.

در ویدیوی فوق سکانس های از قسمت آخر سریال های «خانواده دکتر ماهان» و  «فرات» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر