نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
681
-
الف
+

«مدار صفر درجه»؛ «عشق» قابل توصیف و بیان نیست!

در این گزارش سکانسی زیبا و عاشقانه از سریال «مدار صفر درجه» را بیننده هستید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال«مدار صفر درجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی هر  روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس، «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در یک پژوهش با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده» و «فرخ نعمتی» بازیگران ایرانی و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و همچنان 13 بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

در سریال «مدار صفر درجه» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ سارا در گفتگو با مادرش از نیت شوم و غیرقابل اجرای کاکایش(عمویش) سخن می گوید و در موضوع لت و کوب حبیب پارسا توسط اوباش، نیز به وی مشکوک است. او می داند که تئودور به دلیل رابطه عاشقانه حبیب و سارا به دنبال دورکردن او از این خانواده است و قصد دارد سارا را به عنوان عروس خود انتخاب کند. اما مادرش علاوه بر این ها، موضوع انتشار مطالب ضد صهیونیستی توسط حبیب در نشریه را دلیلی دیگر بر این مدعا می شمارد. 

در این سکانس می بینید که سارا آستروک، دختر جوان یهودی فرانسوی، قطعه ای زیبا از شعری عاشقانه، سروده ابن عربی مسلمان را در وصف عشق خود و حبیب پارسا زمزمه می کند و مادرش نیز او را تحسین می نماید...

در ویدیوی بالا، این سکانس زیبا از سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر