نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1520
-
الف
+

نشر نسخه کامل فصل سوم سریال «زیر آسمان شهر» از آی فیلم 2

نسخه کامل فصل سوم «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» از شبکه آی فیلم2 به نشر می رسد.

به گزارش آی فیلم2، پس از پایان یافتن سریال «وقت صبح»، فصل سوم «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» از شبکه آی فیلم2 به نشر می رسد.

فصل سوم «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» در سال 1381 خورشیدی ساخته شد. در این فصل ساختمانی که بهروز و دیگر همسایگانش با یکدیگر در آن زندگی می کردند به دلیل نوسازی تخلیه شده و هریک به خانه جدیدی کوچ کرده اند. غلام شش لول بند و خانم فرامرزی به یک ساختمان جدید رفته اند و تلاش دارند تا همسایگان سابق خود را مجددا گردهم آورند اما در این راه با مشکلات فراوانی مواجه می شوند و ...

زیر آسمان شهر 3

«حمید لولایی»، «مهران غفوریان»، «اکبر عبدی»، «اکرم محمدی»، «حسن پورشیرازی»، «غزل صارمی»، زنده یادان «کیومرث ملک‌ مطیعی»، «ملکه رنجبر»، «رضا ژیان» و تعدادی از دیگر هنرمندان ایرانی، بازیگران فصل سوم سریال «زیر آسمان شهر» هستند.

زیر آسمان شهر 3

پیش از این نیز یکبار فصل های اول تا سوم سریال پرطرفدار «زیر آسمان شهر» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده بود اما به دلیل اینکه در آن مقطع زمانی تنها 50 قسمت از فصل سوم سریال در دسترس و قابل نشر بود، شبکه آی فیلم 2 بر اساس درخواست مخاطبان، نسخه کامل این فصل را تامین نموده و در جدول نشر این رسانه مردمی قرار داده است. 

زیر آسمان شهر 3

بنابر این نسخه کامل سریال «زیر آسمان شهر 3» از دوشنبه 27 سنبله (شهریور) ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

پاسخ گرداننده «پنجره آی فیلم» به انتقادها درباره فصل سوم سریال «زیر آسمان شهر»     

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
مطهره کریمی:

ساعت چند پخش می شود؟

کاربر مهمان

سریال غریبه را هم نشر بفرمایید