نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1372
-
الف
+

نحوه شرکت در مسابقه «برد برد» شبکه آی فیلم 2+ ویدیو

مسابقه تلویزیونی «بُرد بُرد» به زودی از شبکه آی‌فیلم 2 آغاز می‌شود.

شبکه  آی فیلم 2 قصد دارد با برگزاری یک مسابقه تلویزیونی تحت نام «بُرد بُرد» هیجان را به خانه مخاطبان فارسی زبان خود بیاورد.

علاقه مندان می توانند با ذخیره کردن شماره های «0093789555565» و «00989337941885» در تلفن های خود از طریق برنامه پیام رسان «واتس آپ» به دو گونه «اشتراک کننده حضوری» و «ارسال سوال توسط مخاطبان تلویزیونی» در این برنامه رقابتی اشتراک کنند.

نوعیت این رقابت به صورت پرسش و پاسخ و به دو گونه «اشتراک کننده حضوری» و «ارسال سوال توسط مخاطبان تلویزیونی» پیش بینی شده است. البته هر دو گروه به نحو مقتضی از جوایز بی نظیر این مسابقه مستفید خواهند شد.

سازوکار این مسابقه بدین شرح است که شما می توانید با ارسال مشخصات هویتی خود به حیث «اشتراک کننده حضوری» در برنامه حاضر شده و به سوالات پاسخ دهید و برنده شوید یا اگر امکان حضور در برنامه را ندارید کافیست سوالتان را از طریق پیام رسان «واتساپ» به برنامه «بُرد بُرد» ارسال کنید و تحفه ببرید.

لازم به ذکر است متقاضیانی که داوطلب حضور در مسابقه هستند باید یک مرحله راستی آزمایی را پشت سر بگذارند و سپس در مسابقه به صورت حضوری شرکت نمایند.

اگر تمایل به «ارسال سوال» دارید می توانید از طریق برنامه «واتساپ» با ارسال مشخصات هویتی خود سوالات خود را به همراه جواب صحیح آن و 4 گزینه نادرست به  مسابقه «برد برد» ارسال کنید.

هر سوال با یک کد مخصوص به نام شما و با درجه بندی «آسان»، «متوسط» و «سخت» در برنامه پرسیده می شود و اگر اشتراک کننده نتواند به سوالتان پاسخ دهد نیمی از جایزه به شما تعلق می گیرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر