نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
835
-
الف
+

«مدار صفر درجه»؛ اسرار ناگفته «زینت الملوک» درباره قتل «همایون پناه»

در این گزارش سکانسی از قسمت بیست و هشتم سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

سریال«مدار صفر درجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس، «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در یک پژوهش با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده»، «فرخ نعمتی» و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و 13 بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

در قسمت بیست و هشتم این سریال می بینید؛ گروه های مختلف به دنبال کشته شدن «جهانگیر همایون‌پناه» از مقامات سیاسی دوران پهلوی به دست همسرش «زینت الملوک جهانبانی» تلاش می کنند تا با مجازات او «بهروز فتاحی» نیروی پولیس وظیفه شناس را تحت فشار  قرار دهند، اما در محکمه «زینت الملوک» با بیان وقایع روز جنایت اسرار ناگفته ای از زندگی مشترک خود افشا می کند که ...

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت 28 سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر