نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
530
-
الف
+

«دلدادگان»، سریال محبوب مخاطبان آی فیلم2 در فیسبوک

در این گزارش پر بازدیدترین سکانس های هفته اخیر در فیسبوک شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

صفحه فیسبوک شبکه جهانی آی فیلم 2 با آدرس «Ifilm2 TV» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزیده فلم و سریال های ایرانی می باشد.

مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می تواند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

«دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» از جمله سریال هایی می باشد که سکانس های آن در فیسبوک آی فیلم2 مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفته است.

این سریال تلویزیونی ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از موضوعاتی می باشد که در این سریال به آن پرداخته می شود...

«شاهرخ استخری»، «حمید گودرزی»، «آرش مجیدی»، «لیندا کیانی»، «مسعود رایگان»، «پانته‌آ بهرام»، «اصغر محبی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «افسانه ناصری»، «مهدی صبایی»، «سیروس همتی»، «سمیرا حسن‌پور»، «ملیکا شریفی نیا»، «رؤیا میر علمی»، «سارا نجفی»، «بهشاد شریفیان»، «افسانه چهره آزاد»، «پویا امینی»، «مجید پتکی» و «علیرضا استادی» بازیگران این سریال هستند.

در کلیپ ویدیوی فوق سکانس های پر بازدید سریال دلدادگان در صفحه فیسبوک آی فیلم2 را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر