نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
267
-
الف
+

«مدار صفر درجه»؛ افشای نامه عاشقانه «آستروک» به «حبیب پارسا»+ویدیو

در این گزارش سکانسی از قسمت هشتم سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال«مدار صفر درجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس، «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در یک پژوهش با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده»، «فرخ نعمتی» و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و 13 بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

در قسمت هشتم این سریال می بینید؛ «محسن مظفر» و «اردشیر توکلی» دو تن از رفقای «حبیب پارسا» در دانشگاه فرانسه می باشند؛ محسن به دلیل کینه و حسادت همواره در تلاش است تا از راه های مختلف به حبیب ضربه وارد نماید؛ از همین جهت نامه ای که «آستروک» هم صنفی حبیب به وی نوشته است را در جلوی همه دوستانش افشا می کند.

 بر این اساس، سریال «مدار صفردرجه» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت هشتم سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر