نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
321
-
الف
+

«مدار صفر درجه»؛ آغاز یک رابطه عاشقانه

در این گزارش سکانسی از قسمت ششم سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،سریال«مدار صفر درجه» به نویسندگی «حسن فتحی» محصول سال 1386 خورشیدی می باشد.

این سریال زندگی «حبیب پارسا» جوان علاقمند به تحصیل در رشته فلسفه را روایت می کند که به کمک همسر خواهرش برای ادامه تحصیل در این رشته به فرانسه می‌رود. استاد فلسفه دانشگاه پاریس «حبیب» را که دانشجویی باهوش است در پژوهشی با دختری یهودی به نام «سارا استروک» همکار می‌کند اما این پژوهش باعث تغییر در مسیر زندگی این دو جوان می‌شود.

«شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «لعیا زنگنه»، «مسعود رایگان»، «ایرج راد»، «رحیم نوروزی»، «آتنه فقیه نصیری»، «پیام دهکردی»، «احمد ساعتچیان»، «علی قربان زاده»، «فرخ نعمتی» و «ناتالی متی» بازیگر فرانسوی به همراه سه بازیگر لبنانی «فواد البراهیم»، «هاسمیک تاشچیان»، «پیر داغر» و 13بازیگر مجارستانی در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

در قسمت ششم این سریال می بینید؛ «حبیب پارسا» که بلاخره با وجود کارشکنی های سیاسی بر ضد پدرش توانست برای تحصیل عازم فرانسه شود با شور و اشتیاق فراوان در رشته فلسفه مصروف تحصیل می شود، اما در این برهه زمانی جنگ افروزی دولت آلمان هیتلری کشورهای اروپا را به شدت به چالش کشانده است، بحث های فلسفی در دانشگاه درباره ماهیت جنگ دانشجویان زیادی را رو در روی یکدیگر قرار داده است، در این میان «حبیب» که دانشجوی باهوشی است مورد توجه بسیاری از هم صنفی های خود قرار می گیرد اما «سارا آستروک» دانشجوی یهودی همواره مقابل نظرات «حبیب» صحبت می کند و او را به چالش می کشاند.

 بر این اساس، سریال «مدار صفردرجه» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت ششم سریال «مدار صفر درجه» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر