نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1307
-
الف
+

«جمشید هاشم پور» بازیگر فلم سینمایی «عقرب» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «جمشید هاشم پور» بازیگر فلم سینمایی «عقرب» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «جمشید هاشم پور» با نام هنری «جمشید آریا» بازیگر ایرانی، متولد سوم ثور(فروردین) سال 1323 خورشیدی در تهران می باشد.

وی دارای مدرک دیپلم رشته ریاضیات است.

جمشید هاشم پور

«جمشید هاشم پور» اولین فلم سینمایی خود را با معرفی یکی از دوستانش به «ساموئل خاچیکیان» در سال 1347 و با بازی در نقش کوتاهی در فلم «جهنم سفید» آغاز کرد.

جمشید هاشم پور

این هنرمند مطرح ایرانی، با بازی در فلم های سینمایی چون «افعی» به کارگردانی «محمد رضا اعلامی» و «جوانمرد» به کارگردانی «مهدی ژورک» به شهرت رسید.

جمشید هاشم پور

گفتنی است وی عموما با نقش «زینال بندری» در فلم سینمایی «تاراج» شناخته می شود.

«روز ششم»، «لب خط»، «برای مرجان»، «شیشلیک»، «راند چهارم»، «قارچ سمی»، «آواز قو»، «سفر به فردا»، «واکنش پنجم»، «گیج‌گاه»، «مرده خور»، «سرکوب»، «ژن خوک»، «مأموریت غیرممکن»، «گلوگاه شیطان»، «خیابان بیست و چهارم»و ... از جمله فلم های سینمایی هستند که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

جمشید هاشم پور

همچنین او از معدود بازیگران ایرانی است که به دلیل آمادگی بدنی بسیار بالا، تمامی سکانس‌های فیلم‌های اکشن را خودش و بدون حضور بدلکار بازی کرده‌است.

جمشید هاشم پور

هاشم پور علاوه بر هنر بازیگری در ورزش های «کاراته»، «کونگ فو» و «بوکس» نیز مهارت بالایی دارد.

جمشید هاشم پور

 فلم سینمایی «عقرب» با نقش آفرینی «جمشید هاشم پور» امشب 26 اسد(مرداد) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

س غ/ح ح

نظر شما
ارسال نظر