نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
333
-
الف
+

پربازدیدترین های اینستاگرام آی فیلم 2 در هفته اخیر کدام بودند؟

در این گزارش پر بازدید ترین سکانس های هفته اخیر در اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 با آدرس «ifilmtv2» یک پل ارتباطی برای تماشای سکانس های برگزدیده فلم وسریال های ایرانی در حال نشر از این شبکه می باشد. مخاطبان آی فیلم2 در این صفحه می تواند علاوه بر ارسال نظرات خود، از جدول نشر روزانه تا تیزر فلم سریال های جدید نیز استفاده نمایند.

در ادامه این گزارش به پر بازدید ترین سکانس های که طی هفته اخیر مورد توجه و استقبال دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفته می پردازیم.

سکانسی از سریال «شوق پرواز»

سریال «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» و نویسندگی «فرهاد توحیدی»، «مهدی محمدنژادیان»، «حسین تراب‌نژاد» محصول سال 1390 است.

«شهرام حقیقت دوست»،«الهام حمیدی»، «ستاره اسكندری»،«افسانه بایگان»،«اکبر عبدی»،«فرهاد قائمیان» و «عبدالرضا اکبری» در این سریال نقش آفرینی می کنند.

سکانسی مورد توجه بیننده گان لحظه شهادت «عباس بابایی» در سریال «شوق پرواز» را نشان می دهد.

سریال شوق پرواز

سکانسی از سریال «ستایش3»

فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» محصول سال 1398 خورشیدی است.

در فصل سوم این سریال «داریوش ارجمند»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «لاله مرزبان»، «سیما تیرانداز»، «فرهاد جم»، «قربان نجفی»، «مهدی میامی»، «فریبا نادری»، «امیرمحمد زند»، «بهزاد خداویسی»... به ایفای نقش پرداخته است.

سکانسی مورد توجه بیننده گان، در رابطه به اهمیت والدین و ارج نهادن به تلاش های بی وفقه پدر و مادران می باشد که بدون خستگی، تمام سختی های زندگی را برای خوشبختی و آسایش فرزندانشان تحمل می کنند.

سریال ستایش3

سکانسی از سریال «دلدادگان»

سریال «دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» و تهیه‌کنندگی «ایرج محمدی» تولید سال 1396 است.

«شاهرخ استخری»، «حمید گودرزی»، «آرش مجیدی»، «لیندا کیانی»، «مسعود رایگان»، «پانته‌آ بهرام»، «اصغر محبی»، «مهرانه مهین‌ترابی»، «افسانه ناصری»، «مهدی صبایی»، «سیروس همتی»، «سمیرا حسن‌پور»، «ملیکا شریفی نیا»، «رؤیا میر علمی»... در این سریال نقش آفرینی کرده است.

سومین پربازدید این هفته اینستاگرام آی فیلم2 به سکانسی از سریال «دلدادگان» مربوط می شود. «حدیث» دختر «مالک» در آستانه ازدواج با پسری به نام «پارسا» می باشد؛ مادر پارسا به جرم قتل در محبس بوده و این موضوع منجر به نگرانی او شده است.

سریال دلدادگان

در کلیپ ویدیوی فوق قسمتی از سکانس های پر بازدید آی فیلم2 در صفحه اینستاگرام این شبکه جهانی را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر