نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
791
-
الف
+

مسابقه هیجان انگیز «بُرد بُرد» به زودی در شبکه آی فیلم2

«محسن کرمی» تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «بُرد بُرد» درپیوند با برگزاری این برنامه از شبکه آی‌فیلم 2 اطلاعاتی را ارائه داد.

شبکه  آی فیلم 2  قصد دارد با برگزاری یک مسابقه تلویزیونی تحت نام «بُرد بُرد» هیجان را به خانه مخاطبان فارسی زبان خود بیاورد.

این مسابقه به صورت پرسش و پاسخ و به دو گونه «اشتراک کننده حضوری» و «ارسال سوال توسط مخاطبان تلویزیونی» پیش بینی شده است. البته هر دو گروه به نحو مقتضی از جوایز بی نظیر این مسابقه مستفید خواهند شد.

«محسن کرمی» تهیه کننده «برد برد» درپیوند با سازوکار این مسابقه به خبرنگار آی فیلم2 گفت:علاقه مندان به اشتراک در مسابقه می توانند یا به حیث «اشتراک کننده حضوری» در برنامه حاضر شده و به سوالات پاسخ داده و برنده شوند و یا اگر امکان حضور در برنامه را ندارید کافیست سوالاتشان را از طریق لینک این مسابقه بر روی سایت شبکه آی فیلم 2 به برنامه «بُرد بُرد» ارسال کنند.

کرمی افزود: دو گزینه «شرکت به صورت حضوری» و «شرکت به صورت طرح سوال» در این صفحه ظاهر می شود که اشتراک کنندگان می توانند یک یا هر دو گزینه را انتخاب کنند، بعد از انتخاب اشتراک به صورت حضوری پیغام «اطلاعات شما ثبت شد» برای آن ها درج می شود.

تهیه کننده مسابقه برد برد ادامه داد: اگر  مخاطبان تمایل به «ارسال سوال» دارند بعد از انتخاب گزینه «شرکت به صورت طرح سوال» وارد صفحه مربوطه شده و تمام گزینه ها را دقیق تکمیل کرده و در انتها گزینه ثبت را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: در ضمن هر اشتراک کننده هر تعداد سوال که بخواهد می تواند برای مسابقه «بُرد بُرد» ارسال کند.

کرمی در خصوص نحوه دیگر اشتراک در مسابقه هیجان انگیز برد برد گفت: یک روش دیگر نیز برای ثبت نام در مسابقه وجود دارد که اشتراک کنندگان می توانند از طریق نرم افزار واتساپ به شماره 00989937941885 یک پیام ارسال کرده تا لینک سایت مسابقه برای آن ها ارسال شود و به راحتی تمام، مراحل ذکر شده را طی کرده و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: هر سوال با یک کد مخصوص به نام اشتراک کنندگان و با درجه بندی «آسان»، «متوسط» و «سخت» در برنامه پرسیده می شود و اگر اشتراک کننده نتواند به سوال پاسخ دهد نیمی از جایزه به طراح سوال تعلق می گیرد.

تهیه کننده برنامه برد برد درپیوند با نوعیت سوال ها اظهار داشت: برای طراحان سوال محدودیتی وجود ندارد، سوالت در زمینه معلومات عمومی (اطلاعات عمومی) در عرصه های مختلف چون طب، جغرافیا، تاریخ و ... می باشد، البته طراحان سوال باید منبع سوال را نیز برای ما ارسال کنند تا صحت آن بررسی شود. 

کرمی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیت سنی یا تحصیلی برای اشتراک کنندگان در مسابقه برد برد وجود ندارد گفت: همانطور که برای طراحان سوال محدودیتی وجود ندارد، اشتراک کنندگان حضوری هم هیچ محدودیتی ندارند، البته متقاضیانی که داوطلب حضور در مسابقه هستند باید یک مرحله راستی آزمایی را پشت سر بگذارند و سپس در مسابقه به صورت حضوری شرکت می کنند.

آقای کرمی که پیش از تهیه کنندگی مسابقه استعدیابی «نواهنگ» آی فیلم2 را نیز بر عهده داشت در پیوند با جوایز مسابقه برد برد گفت:  جوایز مسابقه به صورت نقدی از مبلغ یک میلیون تومان تا  30 میلیون تومان می باشد، بدین صورت که از هر اشتراک کننده در 3 مرحله 5 سوال پرسیده خواهد شد که در مجموع 15سوال می شود؛ سوالات بر اساس آسانی و سختی قیمت گذاری شده است و اگر اشتراک کننده در هر مرحله ای نتوانست به سوال پرسیده شده پاسخ دهد نصف جایزه او به «طرح سوال» اهدا خواهد شد.

وی درخصوص نحوه ارسال جوایز به برندگان افغانستانی و تاجیکستانی مسابقه برد برد که در ایران حضور ندارند گفت:  جوایز نقدی به این گروه از طراحان سوال از طریق دفاتر صدا و سیمای ایران در این کشورها پرداخت خواهد شد.

محسن کرمی با اشاره به اینکه «نادیا پروانی» گردانندگی مسابقه برد برد را بر عهده دارد درخصوص زمان نشر این مسابقه ابراز داشت: دکور ضبط برنامه آماده شده است، حدود دو هفته ای است که فراخوان مسابقه شروع شده است و در مرحله بعدی سوالات ارسالی جمع آوری می شود و راستی آزمایی اشتراک کنندگان حضوری برگزار خواهد شد.

مصاحبه کننده: مریم آقاجانی

 

نظر شما
ارسال نظر