نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
449
-
الف
+

امروز در آی فیلم2 می بینید؛ پلان جدید «دولت خان»/ سوء قصد به جان «امیرعلی»

در این گزارش مهم ترین وقایع امروز فلم و سریال های در حال نشر از شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

قسمت چهاردهم سریال «بزرگ مرد کوچک»، سی و ششم «بازی نقاب ها»، داوزدهم «باخانمان»، قسمت سی و ششم «بی همگان» و فلم سینمایی «لونه زنبور» امروز هشتم سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «بزرگ مرد کوچک»

«بزرگ مرد کوچک» به تهیه‌کنندگی «سعید پورفرج» محصول سال 1387 خورشیدی می‌باشد؛ این سریال در رابطه با زندگی یک دانش آموز به نام «علیرضا یوسفی» است که مملو از سؤال و چرایی دربارهٔ زندگی پیرامون خویش و دنیای امروز و تاریخ است. او در مکتب، به همراه دیگر شاگردان هم سن خویش تشنه آموختن است ولی گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، مدیر و معلمان مدرسه را به دردسر می‌اندازد، امروز قسمت چهاردهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 16:00 به وقت تهران

 17:00 به وقت کابل

 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «بازی نقاب ها»

سریال «بازی نقاب ها» به کارگردانی «سیروس حسن پور» تولید سال  1397 خورشیدی است و روایت گر داستان دو طایفه ترکمن است که بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند. قسمت سی و ششم این سریال را امروز از آی فیلم2 نظاره گر باشید.

زمان نشر:

ساعت 17:00 به وقت تهران

 18:00به وقت کابل

 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «باخانمان»

سریال «باخانمان» به تهیه کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1399 خورشیدی است که داستان یک استاد دانشگاه به نام «مسعود» را روایت می‌کند که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر کاکای (عمو) خود، سمانه را دارد؛ اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع این وصلت میگردد؛ امروز قسمت داوزدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 18:00 به وقت تهران

19:00 به وقت کابل

 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «بی‌همگان»

سریال «بی‌همگان» به نویسندگی «سعید جلالی» و «علیرضا کاظمی‌پور» محصول سال 1401 خورشیدی است؛ این سریال چالش های زندگی جوانی به نام «امیرعلی» را به تصویر می کشد که برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش «الناز» با مشکلات فراوانی روبرو می شود؛  قسمت سی و ششم این سریال درام را امشب از کانال آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 19:00 به وقت تهران

 20:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

فلم سینمایی «لونه زنبور»

 فلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد» و تهیه‌کنندگی «سعید خانی» محصول سال 1396 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: «زندگی دو جوان به نام های صابر و مرتضی که کار آن ها دزدی و نصب ماهواره است، با آمدن پدر یکی از آن‌ها دگرگون می‌شود. پدر بعد از سال‌ها با یک امانتی مرموز نزد آن دو می‌رود. قهرمان های قصه با ورود آن امانتی درگیر ماجراهایی می‌شوند و ...

«پژمان جمشیدی»، «محسن کیایی»، «هومن برق‌نورد»، «بهاره کیان‌افشار»، «پیام احمدی‌نیا»، «رعنا آزادی‌ور» و «فرید سجادی حسینی» بازیگران این فلم هستند.

زمان نشر:

ساعت 20:00 به وقت تهران

21:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

م ا 

نظر شما
ارسال نظر