نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
490
-
الف
+

«مختار سائقی»: همیشه از من می‌خواهند نقش معتاد را بازی کنم

«مختار سائقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران طی یک مصاحبه از چکونگی ورود خود به دنیای بازیگری و حضورش در کرکترهای تکراری گفت.

«مختار سائقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زیر آسمان شهر»، «شب های برره»، «ترش و شیرین»، «سه در چهار»، «نردبام آسمان»، «پنجمین خورشید»، «به کجا چنین شتابان»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «ستایش»، «شوق پرواز»، «کلاه پهلوی»، «مرضیه» و «هم بازی» مشاهده کردند، به تازگی در یک مصاحبه از تجربیات حضور خود در کرکترهای تکراری گفت.

«مختار سائقی» در خصوص نحوه ورودش به دنیای بازیگری عنوان کرد: از دوران خردسالی جزو گروه تیاتر بودم، با ورود به سن نوجوانی در دوران لیسه (دبیرستان) تیاتر را ادامه دادم تا اینکه با «حسین فرحبخش» آشنا شدم.

وی با گلایه از پیشنهاد بازی در نقش های تکراری اظهار داشت: سال روان وارد هجدهمین سالی شدم که سیگار هم نمی‌کشم اما همیشه از من می خواهند که نقش معتاد را بازی کنم. به خاطر اینکه به گفته آنها این نقش را خیلی واقعی اجرا می‌کنم. حتی حاضر نیستند نقش‌های دیگری را برای من امتحان کنند که ببینند آیا در این نقش‌ها هم واقعی هستم یا نه.

«مختار سائقی» بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما اهل ایران است که در  28 سنبله (شهریور) سال 1335 در تهران متولد شد.

 او در سال 1362  وارد سینما شد و به عنوان بازیگر در فلم «ریشه در خون» به کارگردانی «سیروس الوند» حضور یافت.

در کارنامه‎ هنری سائقی ایفای نقش در فلم‌های سینمایی «آوار»، «عشق و مرگ»، «یک بار برای همیشه»، «چند می‎گیری گریه کنی»، «رسوایی»، «پس کوچه‌های شمرون» و سریال‌هایی چون «پاورچین»، «خانه‎ اجاره‌ای»، «سر دلبران»، «حکایت‌های کمال»، «خانواده دکتر ماهان»، «رعد و برق» و... به ثبت رسیده است.

م ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین