نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
481
-
الف
+

«کمند امیرسلیمانی» نقش ناتمام زنده یاد «زهره فکورصبور» را تکمیل کرد+ ویدیو

قسمت 24 سریال «بی همگان» با بازی «کمند امیرسلیمانی» به جای زنده یاد «زهره فکور صبور» امروز از آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «زهره فکور صبور» بازیگر سینما و تلویزیون ایران شامگاه 10 حوت (اسفند) سال 1400 به عمر 43 سالگی درگذشت.

وی در حالی درگذشت که مصروف (مشغول) بازی در سریال «بی همگان» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» بود، بعد از این اتفاق تلخ «کمند امیرسلیمانی» جایگزین بانو فکور صبور شد و ادامه داستان با حضور این بازیگر تصویربرداری شده است.

زنده یاد «فکور صبور» در این سریال ایفای نقش «مهشید» مادرخوانده «الناز» را در کنار هنرمندانی همچون «مهدی سلطانی»، «کاظم هژیر آزاد»،«سپند امیرسلیمانی»، «محمد صادقی»، «میترا رفیع»، «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن پور» را بر عهده داشته است.

قسمت 24 سریال «بی همگان» امروز با هنرنمایی «کمند امیرسلیمانی» به جای زنده یاد «زهره فکور صبور» ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«زهره فکورصبور» بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران متولد 1حمل (فروردین) 1357، تهران بود.

بانو فکورصبور، فعالیت هنری‌اش را از سال 1377 با مجموعه‌‌‌‌ی «روزگار جوانی» آغاز کرد و در مجموعه‌ «دلنوازان» (1388) درخششی دوباره داشت.

وی با فلم سینمایی «بوی گل سرخ» (1380) به کارگردانی «ناصر محمدی» وارد عرصه‌ سینما شد.

لازم به ذکر است تاکنون سریال های «دلنوازان»، «پنچری»، «فصل زرد»، «کارآگاهان»، «روزگار جوانی»، «دردسر های عظیم 1»، «دردسرهای عظیم 2»، «از نفس افتاده» با هنرنمایی «زهره فکور صبور» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال «روزگار جوانی» در گذشت

م ا

نظر شما
ارسال نظر