نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
569
-
الف
+

عوامل سریال «پژمان» ضبط «دودکش» را به هم زدند+فلم

در این گزارش سکانسی از حضور بازیگران سریال «پژمان» را در لوکیشن سریال «دودکش» تماشا می کنید.

سریال «پژمان» به کارگردانی «سروش صحت» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در یکی از سکانس های این سریال «پژمان جمشیدی» بازیگر اصلی این سریال سر صحنه مجموعه «دودکش» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» حاضر شد و بخشی از قصه خود را در این لوکیشن ایفا کرد.

در این بخش «پژمان» که نقش یک فوتبالیست را دارد به همراه نامزدش با بازی «ویدا جوان» برای دیدار با دوستش که نقش او را «امیرحسین رستمی» به عهده داشته، سر صحنه سریال «دودکش» می‌روند و در آنجا با «هومن برق‌نورد» و «بهنام تشکر» و سایر عوامل تولید این سریال دیدار می‌کنند.

پیش از این نیز بازیگرانی چون «فرهاد آئیش»، «اشکان خطیبی» و «رامبد جوان» در نقش خودشان مقابل کمره (دوربین) سریال «پژمان» رفتند.

غیر از بازیگران مذکور، تعدادی از چهره‌های فوتبالی چون «حمید درخشان»، «بهروز رهبری‌فر»، «علی موسوی»، «محمد محمدی»، «حسین ماهینی»، «آرش برهانی» و... نیز با همان شخصیت حقیقی خود در سریال «سروش صحت» مقابل کمره رفته بودند.

سریال «پژمان» قصه فوتبالیستی به نام «پژمان جمشیدی» ستاره سابق فوتبال ایران را روایت می کند که با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با گروه دلخواهش نمی‌شود. او که همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد، به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال یک کلاپ ورزشی برای عقد قرارداد می‌گردد و در این مسیر با ماجراهای جالبی روبه‌رو می‌شود. 

لازم به ذکر است، سریالفصل دودم سریال «دودکش» به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر