نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
971
-
الف
+

«بابک انصاری» از بازی در سریال «پرواز در حباب» تا «بازی نقاب ها»

در این گزارش با «بابک انصاری» بازیگر سریال «بازی نقاب ها» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «بابک انصاری» بازیگر نقش «یاشار» در سریال در حال نشر «بازی نقاب ها» متولد سال 1366 خورشیدی در آمل است.

بابک انصاری

انصاری در 1382به صورت کاملاً اتفاقی وارد عرصهٔ هنر شد. وی پس از اشتراک در تست بازیگری توسط «پرویز پرستویی» برای بازی در فلم «شهر زیبا» به «اصغر فرهادی» کارگردان پرآوازه ایران معرفی شد.

بابک انصاری

بابک انصاری در «شهر زیبا» در نقش «اعلا» ظاهر شد و بازی قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت که او را نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر کرد.

بعدها «افشین سنگ‌چاپ» برای بازی در سریال «پرواز در حباب» وی را به «سیروس مقدم»معرفی کرد.

بابک انصاری

انصاری در سریال «پرواز در حباب» ایفاگر نقش «امید» بود؛ قهرمان بایسکل رانی که به واسطه پلان های داماد انتقام جوی خود به مواد مخدر اعتیاد پیدا می کند.

این هنرمند جوان ایرانی همچنین در سریال های «قفسی برای پرواز»، «رخصت» و فلم های «ترانه»، «پاسیو»، «یک کیلو و بیست و یک گرم»، «شنل»، «تونل»، «ماجان»، «کریستال»، «رؤیای خیس» و «نوک برج» ایفای نقش داشته است.

بابک انصاری

«بابک انصاری» تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد دوره هشتم جشن خانه سینمای ایران در سال 1383 را برای بازی در فلم «شهر زیبا» دریافت کرده است.

بابک انصاری

لازم به ذکر است سریال «بازی نقاب ها» با هنرنمایی «بابک انصاری» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00به وقت کابل و  18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر