نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
904
-
الف
+

پایان یافتن سریال های «خانه ای روی تپه» و «دودکش1» در آی فیلم2

قسمت آخر سریال های «خانه ای روی تپه» و «دودکش1» را امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

قسمت آخر سریال «خانه ای روی تپه» به کارگردانی «داریوش یاری» امروز شنبه 30 ثور (اردیبهشت) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«خانه‌ای روی تپه» به نویسندگی «جابر قاسمعلی» و تهیه‌کنندگی «بهروز مفید» محصول سال 1391 خورشیدی می‌باشد.

این سریال داستانی اپیزودیک دارد و قصه زندگی پسری نوجوان به نام رسول را در شمال ایران روایت می‌کند که با خواهر و مادر خود در یک قریه (روستا) زندگی می‌کنند و هر بار یک خانواده مهمان آنان می شوند. پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسئولیت می‌کند و در عین حال‌ خلاقیت‌های خوبی دارد، تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش فامیل، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراهای جالبی می شود.

«بیژن امکانیان»، «همایون ارشادی»، «آتیلا پسیانی»،«فاطمه گودرزی»، «نصرالله رادش»، «زیبا بروفه»، «مهران رجبی»، «رحیم نوروزی»، «امیر نوری»، «مجید مشیری»، «لاله صبوری»، «مانا پاک سرشت»، «فرهاد بشارتی»، «عباس آتش سرو»، «انوش نصر ماسوله»، «سیروس همتی»، «نسرین بابایی»، «ساقی زینتی»، «مینا نوروزی»، «طوفان مهردادیان»، «شیوا خسرومهر»، «حسین توشه»، «علی کوهپایه حقی»، «مهرداد بخشی»، «دانیال خوش سیما»، «محمد امین امینی»، «میلاد احمدی نیا»، «عارف ابراهیمی دیلم»، «صائب محمدی»، «محمد جعفری سادات محله»، «مصطفی درزی» و «مازیار رضازاده» از جمله بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت آخر سریال «خانه ای روی تپه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ کاکای «رسول جیرسرایی» پس از بازگشت از عسکری به دنبال فروش خانه پدری اش می رود و همین امر باعث می شود تا کار رسول دچار چالش شود از این رو او به سراغ فرماندار می رود تا ...

بر اساس این گزارش، سریال «101 راه برای ذله کردن پدرو مادرها» از روز یکشنبه 31 ثور (اردیبهشت) هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شد.

«دودکش1 به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» و تهیه‌کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1392 هجری خورشیدی است.

داستان این سریال درباره دو خانواده می باشد که زندگی ساده و معمولی را سپری می کنند؛ خانواده ای که در اصل یک قالیشویی را اداره می کنند. این قالیشویی به دلایلی تعطیل می شود و «فیروز مشتاق» در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌ کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پس بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌ های نشسته روبه‌رو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد...

«هومن برق نورد»، «سیما تیرانداز»، «امیر حسین رستمی»، «بهنام تشکر»، «نگار عابدی»، «جواد عزتی»، «محمد رضا شیرخانلو»، «الناز حبیبی»، «یاس نوروزی»، «اردشیر کاظمی»، «لیدا عباسی»، «نصرت میر عظیمی»، «کیانوش گرامی»، «مهدی دانایی مقدم»، «سید رضا حسینی»، «نوید خدا شناس»، «گیتی معینی»، «رونیکا محمدی»، «پروین مکیده»، «محمد علی تقوی»، «حسین زمانی» و «پوریا میاندهی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

امشب در قسمت آخر سریال «دودکش1» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «پوریا مشتاق» در راه مکتب در یک حادثه ترافیکی صدمه دیده و عازم شفاخانه می شود؛ دوستان و فامیل «فیروز» هر یک به سهم خود برای تامین هزینه عملیات جراحی پسرش به وی کمک می کنند، از سوی دیگر «فیروز مشتاق» پس از بهبودی فرزندش تصمیم می گیرد تا راز بزرگی را برای فامیل خود برملا کند و ...

بر اساس این گزارش، سریال «پادری» از روز یکشنبه 31 ثور (اردیبهشت)  به جر پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر