نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
802
-
الف
+

فصل دهم انیمیشن «شکرستان» تولید می شود

سری دهم انیمیشن «شکرستان» با چند شخصیت جدید در 52 قسمت تولید می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «حسین محمودی» مدیر گروه مجموعه انیمیشن «شکرستان» در یک مصاحبه پیرامون تولید سری دهم این مجموعه انیمیشنی معلوماتی ارائه کرد.

محمودی بیان کرد: هم اکنون مجموعه انیمیشن «شکرستان» حدود 500 قسمت را پشت سر گذاشته و سری جدید آن به عنوان سری دهم شکرستان در راه است.

وی ادامه داد: برای این منظور نگارش این مجموعه در حال شکل‌گیری بوده و بر اساس برنامه‌های در نظر گرفته شده، چند شخصیت جدید فراخور داستان‌ها و قصه‌ها در کنار سایر شخصیت‌های قدیمی قرار خواهند گرفت.

مدیر گروه مجموعه انمیشین شکرستان در این خصوص افزود: موضوعاتی که در سری جدید «شکرستان» مدنظر قرار می‌گیرد حول محور رونق گردشگری، مصرف انرژی، مهار تورم و برخی نکات دیگر خواهد بود.

وی ادامه داد: این موضوعات در کنار زبان طنز شکرستان همچنین بهره‌برداری از ضرب‌المثل‌ها و ادبیات قدیمی انجام می‌شود. بدین ترتیب در نظر داریم تا سری جدید مجموعه انیمیشن «شکرستان» را در 52 قسمت تهیه کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

«حسین محمودی» در خصوص شخصیت‌های مجموعه انیمیشن «شکرستان» در مصاحبه با میزان اظهار کرد: 30 شخصیت اصلی در مجموعه شکرستان وجود دارد و با توجه به ظرفیت‌های موجود تلاش داریم تا اثری با کیفیت را به مخاطب ارائه دهیم. 

مدیر گروه مجموعه انیمیشن «شکرستان» در مورد آخرین فصل این مجموعه که در نوروز 1402 از رسانه ملی ایران نشر شد اظهار کرد: در این فصل کاراکتر جدیدی اضافه نکردیم و از ظرفیت‌های شخصیت‌های گذشته برای بیان قصه استفاده شد. 

گفتنی است که فصل اول و دوم «شکرستان» از شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 پیش تر به نشر رسیده بود.

شکرستان در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت کرکتر متفاوتی را برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌های این سریال از داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه ایرانی-شرقی انتخاب شده که با رویکردی مدرن و به روز به نگارش در آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نشر سری جدید «شکرستان» در ماه رمضان/ فلمنامه نسخه سینمایی آماده شد

آخرین خبرها از فصل جدید «شکرستان»

«شکرستان» با حضور «شهاب حسینی» برای نوروز 99 ساخته می شود

دانلود شکرستان عروسکی

فصل جدید «شکرستان» نوروز 1400 می‌آید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر