نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
756
-
الف
+

نشر فلم «قصه ها و واقعیت ها» به زودی در آی فیلم 2

فیلم «قصه ها و واقعیت ها» روز پنجشنبه 21 ثور (اردیبهشت) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، فلم «قصه ها و واقعیت ها» به کارگردانی «حجت قاسم‌زاده اصل» روز پنجشنبه 21 ثور (اردیبهشت) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این فلم، اثری اجتماعی محصول سال 1388 خورشیدی است و راوی قصه های آن «مسعود رایگان» است.

قصه ها و واقعیت ها

این فلم به نوعی در هم آمیختگی زندگی همه انسان ها به یکدیگر و عواقب یک اشتباه ولو کوچک در زندگی پیچیده و پیوسته انسان ها را به نمایش گذاشته است. در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ آقای احمدی در پی احضار بی موقع رئیس اداره اش و در مسیر رفتن به محل کار با یک موتر باری حامل آهن تصادف می کند و کشته می شود. آن روز، عوامل گوناگون دست به دست هم می‌دهند تا در پی این اتفاق، سرنوشت چند تن با هم پیوند خورده و دگرگون شود.

قصه ها و واقعیت ها

«مهدی هاشمی»، «امین زندگانی»، «آنته فقیه نصیری»، «مریم بوبانی»، «امیرحسین مدرس»، «شبنم معززی نیا»، «رضا آحادی»، «مجید مشیری»، «شیوا خسرومهر»، «حسین سلیمانی»، «منوچهر علی پور»، «خسرو فرخزادی»، «نوبر قنبریان»، «گلاره سمندر»، «علی میانجی»، «رژینا قاسم زاده اصل» از جمله بازیگرانی هستند که در این فلم به ایفای نقش پرداخته اند.

قصه ها و واقعیت ها

بر این اساس، فلم «قصه ها و واقعیت ها» روز پنجشنبه 21 ثور (اردیبهشت) 1402، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر