نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1327
-
الف
+

پشت صحنه سریال «دردسرهای عظیم2»+ ویدیو

در این گزارش پشت صحنه سریال «دردسرهای عظیم2 به کارگردانی «برزو نیک نژاد» را تماشا می کنید.

سریال «دردسرهای عظیم 2» به کارگردانی «بزرو نیک نژاد» محصول سال  1394 خورشیدی می باشد که این روزها از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

در قصه فصل دوم این سریال آمده است؛ با پیدا شدن یک طفل در موتر «لطیف»، وی بار دیگر برای ازدواج با «بهار» دچار جنجال هایی نو می شود، «فرحان» که خود را مدیون کمک های «لطیف» می داند، تلاش می کند تا مشکلات پیش آمده برای وی را حل کند، اما...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «مهران رجبی»، «محمدجواد عزتی»، «الناز حبیبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، «امیرحسین صدیق»، «مه لقا باقری»، «سولماز غنی»، زنده یاد «زهره فکور صبور»، «اشکان اشتیاق»، «صفا آقاجانی»، «افسانه ناصری»، «حسین محب اهری»، «داریوش اسدزاده»، «فرزاد حاتمیان»، «فریده سپاه منصور» و «بهشاد شریفیان» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

در این گزارش به بهانه نشر سریال «دردسرهای عظیم2» از شبکه آی فیلم 2، بخش هایی از پشت صحنه این اثر تلویزیونی  پرطرفدار را باهم تماشا می کنیم.

لازم به ذکر است قسمت آخر فصل دوم سریال «دردسر های عظیم» روز جمعه 15 ثور (اردیبهشت) ساعت ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر