نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
452
-
الف
+

شروع سریال «ساخت ایران» در شبکه جهانی آی فیلم2+ویدیو

قسمت اول سریال «ساخت ایران» را امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال کمیدی «ساخت ایران» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» به نویسندگی «خشایار الوند» و «پیمان قاسم خانی» محصول سال 1390 خورشیدی می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: داکتر «افشار جم» پس از سه سال تلاش بی وقفه، موفق به اختراع موادی مهم و ارزشمند در زمینه نانوتکنالوژی می‌شود. او پس از ناکامی در یافتن سرمایه‎ لازم، تصمیم می‌گیرد از یک سرمایه گذار خارجی کمک بگیرد. اما هنگامی که یک حادثه ترافیکی، او را راهی شفاخانه می‌کند، تمام اسناد و اطلاعات مهم او توسط دزدی به نام غلام به سرقت برده می‌شود. غلام برای رهایی از چنگال پولیس، همراه اسناد داکتر افشار، از کشور خارج شده و با هویتی تقلبی، تلاش می‌کند تا اختراع او را به فروش برساند.

 «امین حیایی»، «فرهاد اصلانی»، «گوهر خیراندیش»، «محمدرضا گلزار»، «بهاره رهنما»، «بهنام تشکر»، «الیکا عبدالرزاقی»، «مهران رجبی»، «مصطفی طاری»، «پاملا ال کیک»، «پیر داغر» از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «ساخت ایران» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «داکتر افشار» بعد از سال ها تلاش، موفق به اختراعی در زمینه نانوتکنالوژی میگردد؛ وی که به دنبال ثبت اختراع خود است با یک تماس ناشناس تهدید به تعطیل پروژه اش می گردد...

ساخت ایران در کشورهای ایران، فرانسه و لبنان فلمبرداری شده و در آن چندین بازیگر لبنانی نیز حضور دارند.

سریال «ساخت ایران» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر