نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
832
-
الف
+

جایگزین سریال «آب پریا» مشخص شد+ تصاویر

سریال «خانه ای روی تپه» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال درحال نشر «آب پریا»، از روز شنبه 16 ثور (اردیبهشت) سریال «خانه ای روی تپه» به کارگردانی «داریوش یاری» جایگزین آن خواهد شد.

خانه ای روی تپه

«خانه‌ای روی تپه» به نویسندگی «جابر قاسمعلی» و تهیه‌کنندگی «بهروز مفید» محصول سال 1391 خورشیدی می‌باشد.

این سریال داستانی اپیزودیک دارد و قصه زندگی پسری نوجوان به نام رسول را در شمال ایران روایت می‌کند که با خواهر و مادر خود در یک قریه (روستا) زندگی می‌کنند و هر بار یک خانواده مهمان آنان می شوند. پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسئولیت می‌کند و در عین حال‌ خلاقیت‌های خوبی دارد، تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش فامیل، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراهای جالبی می شود.

خانه ای روی تپه

«بیژن امکانیان»، «همایون ارشادی»، «آتیلا پسیانی»،«فاطمه گودرزی»، «نصرالله رادش»، «زیبا بروفه»، «مهران رجبی»، «رحیم نوروزی»، «امیر نوری»، «مجید مشیری»، «لاله صبوری»، «مانا پاک سرشت»، «فرهاد بشارتی»، «عباس آتش سرو»، «انوش نصر ماسوله»، «سیروس همتی»، «نسرین بابایی»، «ساقی زینتی»، «مینا نوروزی»، «طوفان مهردادیان»، «شیوا خسرومهر»، «حسین توشه»، «علی کوهپایه حقی»، «مهرداد بخشی»، «دانیال خوش سیما»، «محمد امین امینی»، «میلاد احمدی نیا»، «عارف ابراهیمی دیلم»، «صائب محمدی»، «محمد جعفری سادات محله»، «مصطفی درزی» و «مازیار رضازاده» از جمله بازیگران این سریال هستند.

خانه ای روی تپه خانه ای روی تپه

بر اساس این گزارش، سریال «خانه ای روی تپه» از روز شنبه 16 ثور (اردیبهشت) هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر