نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1044
-
الف
+

ادامه سریال «دردسرهای عظیم2» را از آی فیلم 2 تماشا کنید

ادامه سریال «دردسرهای عظیم» امشب از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن نشر برنامه «نواهنگ»، سریال کمیدی «دردسرهای عظیم2» که به مدت چند روز متوقف گردیده بود از امشب 5 حمل(ادیبهشت) دوباره نشر می شود.

 فصل دوم سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» داستان زندگی جوانی به نام «لطیف» را به تصویر می کشد که با پیدا شدن یک طفل در موتر وی بار دیگر برای ازدواج با «بهار» دچار جنجال هایی نو می شود، «فرحان» که خود را مدیون کمک های «لطیف» می داند، تلاش می کند تا مشکلات پیش آمده برای وی را حل کند، اما...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «مهران رجبی»، «محمدجواد عزتی»، «الناز حبیبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، «امیرحسین صدیق»، «مه لقا باقری»، «سولماز غنی»، زنده یاد «زهره فکور صبور»، «اشکان اشتیاق»، «صفا آقاجانی»، «افسانه ناصری»، زمرحوم «حسین محب اهری»، «داریوش اسدزاده»، «فرزاد حاتمیان»، «فریده سپاه منصور» و «بهشاد شریفیان» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

در قسمت های قبلی این سریال تماشا کردید با پیدا شدن یک طفل در موتر «لطیف» ازدواج وی با «بهار» دچار چالش می شود، از سوی دیگر «منصور» کاکای بهار به خاطر شباهت لطیف به یکی از موکلان دوسیه ای که دنبال می کرده قبل از انجام عملیات جراحی به صورت سربسته رازی را برای بهار بازگو می کند اما مرگ ناگهانی منصور فامیل وی را شوکه می کند؛ از سوی دیگر همسر منصور به خاطر رفتار های تند خشویش (مادرشوهر) عصبانی شده و با تحریک خواهرش تصمیم می گیرد که ...

سریال «دردسرهای عظیم2» هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر