نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1118
-
الف
+

«سرجوخه» به آی فیلم2 می آید+ ویدیو

سریال «سرجوخه» به کارگردانی «احمد معظمی» به زودی از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «خانه به دوش»، از روز سه شنبه 5 ثور (اردیبهشت) سریال «سرجوخه» جایگزین آن خواهد شد.

«سرجوخه» به کارگردانی «احمد معظمی» محصول سال 1400 خورشیدی می باشد.

سرجوخه

این سریال به نویسندگی «حسین امیرجهانی» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت «غلامرضا» و «کیان» می پردازد که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند و هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

سرجوخه

«سامان صفاری»، «حمیدرضا محمدی»، «آرش آصفی»، «نازنین کیوانی»، «نیلوفر کوخانی»، «حبیب دهقان نسب»، «علی اوسیوند»، «قربان نجفی»، «حسن اسدی»، «علیرضا جلالی تبار»، «عبدالرضا نصاری»، «سوتلانا سوپیلنیاک»، «پیام احمدی‌نیا»، «حمیدرضا هدایتی»، «نیلوفر شهیدی»، «سیاوش گرجستانی»، «افسانه کمالی»، «شهاب عباسیان»، «فرزین حاجیلو»، «صالح صارمی»، «مریم وحیدزاده»، «مهدی علیپور»، «احمد پورخوش»، «علی غلامی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سرجوخه

بر اساس این گزارش، سریال «سرجوخه» روز سه شنبه 5 ثور (اردیبهشت)140 هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر