نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
790
-
الف
+

بررسی کارنامه هنری بازیگر سریال «در چشم باد» در برنامه «خارج از کادر»

«سعید نیکپور» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

برنامه «خارج از کادر» با حضور «سعید نیکپور» بازیگر کهنه کار ایرانی امشب 23 حمل (فروردین) از شبکه  آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«سعید نیکپور» بازیگر و کارگردان ایرانی متولد 31 حمل (فروردین) 1324در شهرری می باشد.

نیکپور فعالیت هنری‌ خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در سال 1344 با ایفای نقش در تله‌تئاتر «در راه کارلین» قدم به عرصه‌ی تصویر گذاشت.

وی که فارغ‌التحصیل دانشکده‌ هنرهای دراماتیک است، در سال 1363 مجموعه‌ تلویزیونی به‌یادماندنی «امیرکبیر» را کارگردانی کرد که در آن ایفای نقش «امیر کبیر» را نیز بر عهده داشت.

نیک‌پور همچنین بازی در  سریال هایی نظیر «سلطان صاحبقران»، «رعنا»، «امام علی (ع)»، «شهریار»، «پلیس جوان»، «در چشم باد»، «عمارت فرنگی»، «آینه‎‌های نشکن»، «خانه‌ بی‌پرنده»، «مرد نقره‌ای»، «قباله»، «نیلی‌تر از مهتاب» و «پرده‌نشین»، «معمای شاه»، «سرزمین کهن»، «ستارخان» و «ایراندخت» را در کارنامه‌ هنری خود دارد.

این هنرمندایرانی همچنین در فلم‌های «سوته‌دلان»، «روز واقعه»، «مسافر ری»، «وعده‌ی دیدار»، «شهرآشوب»، «خدا نزدیک است»، «زندگی خصوصی»و «پرسه در شهر لاجوردی» به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «سعید نیکپور» امشب 23 حمل (فروردین) 1402 ساعت 21:30 به وقت تهران، ساعت 22:30 به وقت کابل و 23:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر