نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
742
-
الف
+

خاطرات «صفا آقاجانی» از «مدرسه مادربزرگ ها»

«صفا آقاجانی» در برنامه «خارج از کادر» از ایفای نقش های مختلف در سریال های ایرانی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «صفا آقاجانی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در برنامه خارج از کادر از خاطرات خود و نقش آفرینی در سریال های مختلف سخن گفت.

«صفا آقاجانی»، سینما پیشه ایرانی در  سال 1335 در ارومیه متولد شد.

آقا جانی در این برنامه ابتدا به نحوه ورود خود به دنیای بازیگری پرداخت و در ادامه از خاطرات نقش آفرینی خود در سریال های «یکی مثل من» به کارگردانی «محسن شاه محمدی»، «اگر بابام زنده بود» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، «پیله های پرواز» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» و «به همین ساده گی» به کارگردانی «رضا میر کریمی»، «زمانسره» به کارگردانی «حسن فتحی» اشاره کرد.

صفا آقاجانی که هم اکنون در سریال درحال نشر «دردسرهای عظیم» در کنار «مریم سعادت» ایفای نقش می کند در سال 1375 در سریال «مدرسه مادر بزرگ ها»  نیز تجربه ایفای نقش در کنار این بازیگر پیشکسوت ایرانی را دارد.

«صفا آقاجانی» در نقش «دریا خانم» و «مریم سعادت» در نقش «فیروزه خانم» در سریال در حال نشر «دردسرهای عظیم 1» محصول سال 1394 به کارگردانی «بزو نیک نژاد» در کنار هم نقش آفرینی کردند.

سریال «دردسرهای عظیم» هر روز ساعت به جز از روز های پنج شنبه 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

گفتنی است سریال دردسرهای عظیم در شب های قدر از آی فیلم2 نشر نمی شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر