نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
698
-
الف
+

اجرای گروهی آهنگ «پیروزی» در قسمت آخر مسابقه «نواهنگ»+ویدیو

در این ویدیو اجرای گروهی آهنگ «پیروزی افغانستان» با صدای داوران و 5 اشترک کننده فصل سوم مسابقه نواهنگ را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، 5 اشتراک کننده و اعضای هیات داوری فصل سوم مسابقه نواهنگ  آهنگ «پیروزی افغانستان» را در قسمت آخر این برنامه استعدادیابی به شکل گروهی اجرا کردند.

«عارف جعفری»، «تواب آرش» و «شاه رسول قاسمی» اعضای هیات داوری فصل سوم مسابقه نواهنگ و نیز «نبیل الحان»، «رسول ساحل»،«سعید ناروئی»، «حبیب مهاجر» و «بهزاد عزیزی» از اجرا کنندگان این آهنگ بودند.

لازم به ذکر است در فصل سوم مسابقه خوانندگی نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در مرحله اصلی 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت کرده و به ترتیب مراحل 18 بهترین، 9 بهترین، 7 بهترین و 5 بهترین را تا فینال این رقابت طی کردند.

در نهایت در مرحله فینال «نبیل الحان» به جایگاه مقام نخست، «رسول ساحل» مقام دوم فصل سوم مسابقه نواهنگ و «سعید ناروئی» رتبه سوم مسابقه آوازخوانی آی فیلم 2 را از آن خود کرد. 

قابل ذکر است که مرحله فینال فصل سوم مسابقه «نواهنگ» روز شنبه 12 حمل (فروردین) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، ساعت 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 بازنشر خواهد شد.

در ویدیوی فوق آهنگ «پیروزی افغانستان» را با اجرای داوران و 5 آوازخوان مسابقه «نواهنگ» نظاره گر هستید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر