نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
847
-
الف
+

اجرای مشترک «احمد جیلانی»، «امید حسینی» و «احسان جمالزاده» در فصل سوم نواهنگ

در این گزارش آهنگ «جان برادر» را با صدای «احمد جیلانی»، «امید حسینی» و «احسان جمالزاده» شنونده هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد جیلانی»، «امید حسینی» و «احسان جمالزاده» در مرحله فینال فصل سوم مسابقه «نواهنگ» به صورت مشترک آهنگ «جان برادر» را اجرا کردند.

«احمد جیلانی» آوازخوان جوان افغانستانی و دارنده رتبه دوم فصل اول مسابقه «نواهنگ» زاده 29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از 15 سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده» فرا گرفته است.

در سال 1394 کانسرت های بسیاری را با هنرمندان «هرات» برگزار کرده و تاکنون آهنگ های «عشق منی»، «آرام جانی»، «دختر کابل» و «به مثل تو» را منتشر نموده است.

وی همچنین مدتی است که مصروف به تدریس گیتار، سلفژ و صدا سازی می باشد.

«امید حسینی» برگزیده مردمی فصل اول «نواهنگ»، متولد سال 1373 در تهران است که به صورت حرفوی موسیقی را دنبال می کند.

با توجه به پیشرفت چشمگیر او در این عرصه ،اکنون استودیو ضبط موسیقی و کورس های آموزشی ویژه مهاجرین برگزار می کند و سابقه برگزاری چندین کانسرت در تهران را دارد.

«احسان جمالزاده» آوازخوان افغانستانی است که در ایران متولد شده و از سن 17-18 سالگی با آشنا شدن همراه «فرهاد دریا» آوازخوان مشهور افغانستانی، به عرصه موسیقی علاقمند شد و بعد از آن با اساتید موسیقی ایران همچون «علیرضا عسکران» به فعالیت پرداخت.  

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

در ویدیو فوق آهنگ «جان برادر» را با اجرای مشترک «احمد جیلانی»، «امید حسینی»، «احسان جمالزاده» مشاهده می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر