نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
277
-
الف
+

اجرای مقام نخست فصل سوم مسابقه نواهنگ در مرحله نهایی

در این گزارش اجرای «نبیل الحان» در مرحله فینال فصل سوم نواهنگ را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «نبیل الحان» آوازخوان اهل هرات متولد سال 1373،در مرحله فینال فصل سوم مسابقه خوانندگی «نواهنگ»، آهنگ «در انتظار تو» را بازخوانی کرد.

سبک خوانندگی الحان «غزل» و «پاپ» است و در مسابقه نواهنگ با آواز خوش و مهارت بالای خویش پس از گذر از مرحله ارزیابی غیرحضوری توانست در جمع صد بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ قرار بگیرد. وی با درخشش در این مرحله توانست نظر داوران را جلب نموده و حضور خود در جمع 42 نفر برتر را قطعی نماید. 

اما این تازه آغاز کار برای نبیل الحان بود و وی در گروه سنایی غزنوی به دلیل رای منفی و چراغ سرخی که از استاد عارف جعفری دریافت کرده بود به رای مردمی متوسل شد اما توانست با جلب نظر مردم دوباره به برنامه بازگردد و شانس خود را در مرحله 18 بهترین مجددا امتحان نماید. او در این مرحله با اجرای زیبای یکی از آهنگ های استادش «نذیر خارا» توانست رای داوران را برای حضور در 9 بهترین به دست آورد. 

 صدای دلنشین، تنوع سبک های موسیقی و زبانی و برنامه ریزی مناسب در اجراهای «نبیل الحان» او را لایق عبور از مرحله های 9 بهترین، هفت بهترین و پنج بهترین کرد و به مرحله فینال رساند. اما در نهایت برنامه ریزی و مهارت مثال زدنی او بود که در جمع سه برگزیده نهایی، «نبیل الحان» را به جایگاه مقام نخست فصل سوم مسابقه نواهنگ رساند.

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

در ویدیو فوق آهنگ «در انتظار تو» را با صدای «نبیل الحان» نظاره می کنید.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر