نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
450
-
الف
+

اجرای زیبای «رسول ساحل» در مرحله فینال مسابقه نواهنگ

در این گزارش اجرای یک پارچه آهنگ محلی هراتی را با صدای «رسول ساحل» در مرحله نهایی مسابقه نواهنگ تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «رسول ساحل» هنرمند افغانستانی اهل ولایت هرات، از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ»در فینال این برنامه، آهنگ «هراتی» را بازخوانی کرد.

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

«رسول ساحل» با صدای گرم خویش پس از گذر از مرحله ارزیابی غیرحضوری توانست در جمع صد بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ قرار بگیرد. وی با درخشش در این مرحله توانست نظر داوران را جلب نموده و حضور خود در جمع 42 نفر برتر را قطعی نماید. 

ساحل با قرارگرفتن در گروه ششم مرحله 42 بهترین و رقابت تنگاتنگ با رقبای سرسخت به شمول «چهارشنبه علاوت»، «سعید ناروئی» ، «معین کبیری»، «علی سینا نظری»، «ادریس رحمانی» و «رضا اصغرنژاد» با اجرایی فوق العاده زیبا رای داوران را به دست آورد و به مرحله 18 بهترین راه یافت. اما در مرحله 9 بهترین وی نتوانست نظر داوران را به سوی خود معطوف نماید و با حمایت مردم توانست به رقابت بازگردد. 

 اما صدای زیبا، مهارت بالا و لهجه شیرین هراتی رسول ساحل وی را با عبور از مرحله های 9 بهترین، هفت بهترین و پنج بهترین به مرحله نهایی رساند و در این مرحله نیز توانست مقام دوم فصل سوم مسابقه نواهنگ را از آن خود نماید.

در ویدیوی فوق، آهنگ «هراتی» را با صدای «رسول ساحل» نظاره می کنید.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر