نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2615
-
الف
+

شروع پخش سریال «خانه به دوش» از آی فیلم۲

قسمت اول سریال «خانه به دوش» امروز از آی فیلم۲ نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «چادر گلدار»، از امروز 3 حمل (فروردین) سریال پردرخواست «خانه به دوش» جایگزین آن می شود.

سریال «خانه به دوش» به کارگردانی «رضا عطاران» تولید سال 1383 خورشیدی می باشد و داستان آن درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با مشکلات اقتصادی روبروست.

او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از نقصان اقتصادی نجات دهد، اما ...

«رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «علی صادقی»، «آناهیتا همتی»،«خشایار راد»، «بهنوش بختیاری»، «غلامحسین لطفی» و «فلور نظری»در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

امروز در قسمت اول سریال «خانه به دوش» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ آقا ماشاالله مرد زحمت کشی است که تلاش می کند تا همه شرایط آسایش را برای خانواده خود فراهم کند اما مشکلات بسیاری در این مسیر برای او به وجود می آید و ...

بر اساس این گزارش سریال «خانه به دوش» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر