نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
347
-
الف
+

«سعید ناروئی» مقام سوم مسابقه «نواهنگ» را کسب کرد

«سعید ناروئی» به عنوان مقام سوم فصل سوم مسابقه «نواهنگ» معرفی شد.

 به گزارش آی فیلم 2، فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شامگاه سه شنبه 1 حمل (فروردین) 1402 به ایستگاه پایانی رسید و این رقابت نفس گیر با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«سعید ناروئی» با صدای زیبا و رسای خویش پس از گذر از مرحله ارزیابی غیرحضوری توانست در جمع صد بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ قرار بگیرد. وی با درخشش در این مرحله توانست نظر داوران را جلب نموده و حضور خود در جمع 42 نفر برتر را قطعی نماید. 

ناروئی در گروه ششم مرحله 42 بهترین در رقابت با رقبای سرسخت خود نتوانست با رای داوری به مرحله بعد راه یابد اما صدای زیبایش توانست با جلب نظر مردم وی را با عبور از مرحله 42 بهترین به مرحله 18 بهترین و بعد از آن به مرحله 9 بهترین برساند. اما این هنرمند محلی خوان توانست با رای طلایی داوران از این مرحله نیز عبور نموده و در جمع هفت نوهنرمند برتر قرار بگیرد. 

در ادامه این هواداران وی بودند که با ده ها هزار رای خود ناروئی را از مرحله هفت بهترین و سپس پنج بهترین به مرحله نهایی رساندند. بر این اساس ناروئی در جمع سه اشتراک کننده برتر قرار گرفت و موفق شد رتبه سوم مسابقه آوازخوانی آی فیلم 2 را از آن خود کند.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در مرحله اصلی 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت کرده و به ترتیب مراحل 18 بهترین، 9 بهترین، 7 بهترین و 5 بهترین را تا فینال این رقابت طی کردند.

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر