نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
998
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «احضار» می بینید

امشب قسمت اول سریال «احضار» را ازشبکه جهانی آی فیلم2 تماشا می کنید.

امشب در قسمت اول سریال «احضار» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «مائده» به اتفاق دوستان خود به یک سفر تفریحی می روند و در آن سفر تصمیم دارد تا «محسن کامرانی» خواستگارش را فراموش کند؛ از سوی دیگر «محسن کامرانی» که رابطه خود را با مائده قطع کرده و قصد ازدواج با زهره دختر مامای(دایی) او را دارد، به دنبال آن ها می رود اما ...

سریال «احضار» به کارگردانی «علیرضا افخمی» و تهیه‌کنندگی «محمودرضا تخشید» تولید سال 1400 خورشیدی است.

در خلاصه داستان سریال «احضار»  آمده است: «مائده» و «زهره» دختر عمه و دختر مامای «دایی» یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، «سوسن» و «شکیبا»، برای یک سفر تفریحی عازم شمال ایران شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن «محسن» خواستگار قبلى مائده  به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

«آرش مجیدی»، «رضا توکلی»، «نسرین نکیسا»، «مرتضی کاظمی»، «آدرینا صادقی»، «مینو آذرمگین»، «نازنین هاشمی»، «دینا هاشمی»، «میلاد میرزایی»، «افسانه چهره‌آزاد»، «على دهکردى»، «خیام وقار کاشانى»، «درسا بختیار»، «غزال نظر» و «صالح میرزاآقایى» از بازیگران این سریال می باشند.

سریال «احضار» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین