نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1146
-
الف
+

درخشش «رسول ساحل» با اجرای آهنگی از «امیرجان صبوری» در مسابقه نواهنگ+ویدیو

در این گزارش اجرای آهنگ «تا که بهار میاید، هوای یار میاید» با صدای «رسول ساحل» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «رسول ساحل» هنرمند افغانستانی اهل ولایت هرات، از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ»در مرحله 7 بهترین، آهنگ «تا که بهار میاید، هوای یار میاید» از «امیر جان صبوری» آوازخوان مشهور افغانستان را بازخوانی کرد.

«رسول ساحل» در رابطه به نوع انتخاب آهنگ اجرایی خود گفت: آهنگ «تا که بهار میاید، هوای یار میاید» یک اهنگ بهاری است و من با مشوره داوران و نزدیکی به سال نو خواستم این اهنگ را اجرا نمایم.

«رسول ساحل» در مرحله 7 بهترین، توانست نظر هیات داوران مسابقه نواهنگ به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» را جلب نموده و وارد به مرحله 5 بهترین مسابقه نواهنگ شود.

قابل ذکر است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 22 حوت (اسفند) آرای خویش را به خواننده مورد علاقه خود ارسال نمایند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنید. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

مسابقه خوانندگی «نواهنگ 3» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق آهنگ «تا که بهار میاید، هوای یار میاید» را با صدای «رسول ساحل» در مسابقه «نواهنگ» شنونده خواهید بود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

عالیه