نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
868
-
الف
+

بازخوانی قوالی از «نصرت فاتح علی خان» توسط «نبیل الحان» در مرحله 7 بهترین نواهنگ+ویدیو

در این گزارش اجرای قوالی «تو کجا و من کجا؟» با صدای «نبیل الحان» در مرحله 7 بهترین مسابقه نواهنگ را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «نبیل الحان» از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ»در مرحله 7 بهترین، قوالی «تو کجا و من کجا؟» از استاد «نصرت فاتح علی خان»را بازخوانی کرد.

نبیل الحان متولد سال 1373 خورشیدی در شهر هرات باستان می باشد.

«نبیل الحان» در مصاحبه با شبکه آی فیلم2 بیان داشت: از این که بار دیگر در برنامه نواهنگ حضور پیدا کردم، بی نهایت خرسندم و امید دارم با تلاش های بیشتر و همکاری نوازنده های عزیز، بتوانم به مرحله های بالاتر صعود کنم.

سبک خوانندگی الحان «غزل» و «پاپ» می باشد و وی به تشویق خانواده اش از همان ایام کودکی وارد دنیای موسیقی شد.

نبیل الحان درپیوند با برگزاری برنامه استعدادیابی موسیقی نواهنگ افزود: برنامه نواهنگ یک سکوی پرواز برای هنرمندان جدید هنر موسیقی افغانستان است که هر سال شاهد پر هیجان شدن این برنامه هستیم و دوست دارم از طریق نواهنگ جایگاه هنری خود را در وادی موسیقی پیدا کنم.

نبیل الحان در مرحله 7 بهترین، توانست نظر هیات داوران مسابقه نواهنگ به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» را جلب نموده و وارد به مرحله 5 بهترین شود.

قابل ذکر است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 22 حوت (اسفند) آرای خویش را به خواننده مورد علاقه خود ارسال نمایند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنید. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

مسابقه خوانندگی «نواهنگ 3» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق قوالی «تو کجا و من کجا؟» را با صدای «نبیل الحان» در مسابقه «نواهنگ» شنونده خواهید بود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر