نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
810
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «از شمع نپرسند که پروانه کدام است؟» با صدای «مشعل شمسی»+ویدیو

در این گزارش بازخوانی آهنگ «از شمع نپرسند که پروانه کدام است» با صدای «مشعل شمسی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مشعل شمسی» از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ»در مرحله 7 بهترین، آهنگ «از شمع نپرسند که پروانه کدام است» از «فواد رامز»را بازخوانی کرد.

مشعل شمسی درمصاحبه با شبکه آی فیلم2 گفت: من علاقه خاصی به موسیقی دارم و بزرگترین آرزوی من این است که یک هنرمند محبوب برای مخاطبانم باشم و از همه مهم تر بتوانم از ته دلم بخوانم و بر دل دوست دارانم بنشینم.

«مشعل شمسی» برای راه یابی به مرحله 5 بهترین نیاز به رای مردمی دارد و علاقه مندان به صدای وی می توانند با کد رای دهی 107 از این خواننده حمایت کنند.

قابل ذکر است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 22 حوت (اسفند) فرصت دارند آرای خود را به خواننده مورد علاقه شان ارسال نمایند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنید. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

مسابقه خوانندگی «نواهنگ 3» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق اجرای آهنگ «از شمع نپرسند که پروانه کدام است» با صدای «مشعل شمسی» در مسابقه «نواهنگ» را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر