نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
800
-
الف
+

باز خوانی آهنگ «زما خکلی جانانه زه زارشمه له تانه» با صدای «مصطفی بارز»+ویدیو

در این گزارش باز خوانی آهنگ از مرحوم «رحیم غمزده» با صدای «مصطفی بارز» را در برنامه «نواهنگ» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «مصطفی بارز» هنرمند افغانستان اهل ولایت کابل در مرحله 18 بهترین مسابقه نواهنگ آهنگ «زما خکلی جانانه زه زارشمه له تانه» از مرحوم «رحیم غمزده» را بازخوانی کرد.

مصطفی بارز نتوانست نظر هیات داوران این مسابقه به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» را جلب کند از این رو برای ورود به مرحله 9 بهترین نیازمند رای مردمی است.

کد رای دهی «مصطفی بارز» در مسابقه نواهنگ، 105 می باشد و طرفداران و علاقه مندان وی می توانند آرای خود را از طریق این کد ارسال نمایند.

قابل ذکر است بیننده گان نواهنگ می توانند تا پایان روز دو شبنه 24 دلو (بهمن) آرای خویش را به خواننده مورد علاقه خود ارسال نمایند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنید. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در این مرحله از برنامه اشتراک کنندگانی که به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند در قالب سه گروه شش نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر با رای داوری و یک نفر با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین صعود خواهند کرد. 

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «زما خکلی جانانه زه زارشمه له تانه» با صدای «مصطفی بارز» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر