نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
684
-
الف
+

با هم تماشا کنیم؛ آهنگ «صدای قلبم» با صدای «محمدرضا احمدی» در مسابقه نواهنگ

در این گزارش آهنگ «صدای قلبم» را با صدای «محمدرضا احمدی» در مسابقه نواهنگ نطاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «محمدرضا احمدی» از آوازخوان های جوان افغانستانی که در اولین گروه از مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ حضور داشت، در دومین اجرای خود آهنگ «صدای قلبم» از استاد «شادکام» را بازخوانی کرد.

احمدی نتوانست نظر هیات داوران این مسابقه به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» را جلب کند از این رو برای ورود به مرحله 9 بهترین نیازمند رای مردمی است.

کد رای دهی «محمدرضا احمدی» در مسابقه نواهنگ، 101می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«محمدرضا احمدی» متولد سال 1370 در سمنان و اصالتاً از «هرات» افغانستان است که در حدود 14-15 سال است که به صورت حرفوی در حوزه موسیقی فعالیت می کند.

گفتنی است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 24 دلو (بهمن) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در این مرحله از برنامه اشتراک کنندگانی که به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند در قالب سه گروه شش نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر با رای داوری و یک نفر با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین صعود خواهند کرد. 

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «صدای قلبم» با صدای «محمدرضا احمدی» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر