نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1692
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «کوه به کوه نمی رسد» توسط «رسول ساحل» در مسابقه نواهنگ

در این ویدیو هنرنمایی «رسول ساحل» برگزیده هیات داوری فصل سوم مسابقه نواهنگ در گروه «رودکی» را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «رسول ساحل» از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» که در گروه «رودکی» حضور داشت آهنگ «کوه به کوه نمی رسد» از «امیر جان صبوری»را بازخوانی کرد.

این هنرمند هراتی توانست با اجرای زیبای خود نظر داوران مسابقه نواهنگ به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» را جلب کند و به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کند.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت می کنند و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

در ویدیو فوق اجرای آهنگ «کوه به کوه نمی رسد» با صدای «رسول ساحل» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

گفتنی است تا کنون از بین اشتراک کنندگان مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ «محمدرضا احمدی»، «غلام سرور حسینی»، «حبیب مهاجر»، «مصطفی افتخاری»، «عظیم حکیمی»، «بهزاد عزیزی»، «مصطفی اصلان»، «بصیر فیضی»، «فرهاد صدیقی»، «مشعل شمسی»، «چهارشنبه علاوت» و «رسول ساحل» با رای هیات داوری و «محب تابان»، «نبیل الحان»، «مصطفی بارز»، «ناصر زمانی» و «سید مصطفی حسینی» با رای مردمی به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کردند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر