نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1070
-
الف
+

درخشش «معین کبیری» با اجرای آهنگی از استاد«شادکام» در فصل سوم نواهنگ+ویدیو

در این گزارش آهنگ «زان تر ا به پای دل تا سلسه ها دارم» با صدای «معین کبیری» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «معین کبیری» آوازخوان اهل ولایت «هرات» که در گروه «رودکی» فصل سوم مسابقه «نواهنگ» اشتراک داشت آهنگ «زان ترا به پای دل تا سلسله ها دارم» از استاد «شادکام» را بازخوانی کرد.

کبیری در مصاحبه با مجری شبکه جهانی آی فیلم2، بیان داشت:من علاقه و حس درونی خاص نسبت به دنیای هنر و موسیقی دارم و نواهنگ یک برنامه عالی برای رشد و به صحنه آمدن استعدادهای نهان هنرمندان جدید کشور افغانستان می باشد.

کد رای دهی «معین کبیری» در مسابقه نواهنگ، 139می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

گفتنی است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 17 دلو (بهمن) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت می کنند و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «زان ترا به پای دل تا سلسله ها دارم» با صدای «معین کبیری» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر