نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
622
-
الف
+

هنرنمایی «بصیر فیضی» با آهنگ «مسافری» در فصل سوم مسابقه نواهنگ+ ویدیو

در این گزارش آهنگ «مسافری» با صدای «بصیر فیضی» در مسابقه «نواهنگ» را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «بصیر فیضی» از اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» در گروه «حافظ شیرازی» آهنگ «مسافری» از «خالد خلوت» را بازخوانی و با جلب نظر هیات داوران این مسابقه به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرد.

«بصیر فیضی» زاده 7 میزان(مهر) 1371 ولسوالی «شیرخان خیل» در افغانستان، 13 سال  است که در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

در ویدیو فوق آهنگ «مسافری» را با صدای «بصیر فیضی» در مسابقه «نواهنگ» تماشا می کنید.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت می کنند و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است تا کنون پنج قسمت از مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ از شبکه آی فیلم 2 نشر شده و از بین اشتراک کنندگان حاضر در این گروه ها «محمدرضا احمدی»، «غلام سرور حسینی»، «حبیب مهاجر»، «مصطفی افتخاری»، «عظیم حکیمی»، «بهزاد عزیزی»، «مصطفی اصلان»، «بصیر فیضی»، «مشعل شمسی»، «فرهاد صدیقی» با رای هیات داوری و «محب تابان»، «نبیل الحان»،«مصطفی بارز»، «ناصر زمانی» و «سید مصطفی حسینی» با رای مردمی به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کردند.

لازم به ذکر است قسمت ششم مرحله 42 بهترین مسابقه «نواهنگ» امشب جمعه مصادف با 14 دلو (بهمن) با حضور «چهارشنبه علاوت»، «محمدرضا اصغرنژاد»، «علی سینا نظری»، «معین کبیری»، «ادریس رحمانی»، «رسول ساحل» و «سعید نارویی» در قالب گروه «رودکی» ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر